Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

MICHAEL KIWANUKA - YOU AIN'T THE PROBLEM (CLAPTONE REMIX)


Υπάρχουν διάφορα προβλήματα που πρέπει να διαχειριστούμε και μπορεί εσύ να μην είσαι αυτή την στιγμή αλλά ανά πάσα στιγμή μπορεί να γίνεις. Σήμερα έχω νεύρα και μάλιστα πολλά όταν πρέπει να ανεχτώ ανθρώπους και καταστάσεις και δεν θέλω ρε παιδί μου πως το λένε. Και εσύ θα με χαρακτηρίσεις αμέσως κάπως αλλά εμένα δεν με νοιάζει καθόλου απλά δεν θέλω να το εκφράσω και θα πρέπει και εσύ να με ανεχτείς όπως σε ανέχομαι και εγώ. Δεν συμφωνώ με πολλά θέλω να κοιτάξω μόνο αυτό που με συμφέρει, δεν με ενδιαφέρει το γενικότερο καλό αρκεί να περνάω εγώ καλά όπως έχω επιλέξει ακόμα και με θυσίες στα όνειρα μου. Για την ακρίβεια δεν έχω όνειρα δεν θέλω να έχω από επιλογή ζω μέρα με την μέρα και λέω και δόξα τον Θεό. Δεν θα παλέψω για σένα αλλά θα παλέψω για μένα. Και μην νομίζεις ότι το blog το έχω ως φιλανθρωπικό ίδρυμα ή επειδή είμαι καλός άνθρωπος. Για να περνάω εγώ καλά το κάνω το blogging.
Το νέο album του Michael Kiwanuka έχει βγάλει ήδη singles και το "You Ain't The Problem" δέχεται την περιποίηση του Claptone οπότε ο συνδυασμός είναι πρόκληση από μόνος του. Ουφ τα είπα και ξεθύμανα αλλά έχω ακόμα νεύρα...
Rate (4.5/5)


Password:soundfist11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου