Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

LENNY KRAVITZ - HERE TO LOVE


Με αφορμή το νέο αντιρατσιστικό single του Lenny Kravitz θα κάνω ορισμένες σκέψεις όσο αναφορά μία λέξη που φοριέται πολύ το τελευταίο καιρό. Ναι στο να μην κρίνεις με βάση την φυλή το χρώμα και τις σεξουαλικές προτιμήσεις αρκεί να μην υπάρχει καταπάτηση της δικής μου ελευθερίας προς όφελος των άλλων. Τι εννοώ με αυτό. Για παράδειγμα δεν κρίνω τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του πχ αρκεί να μην προκαλεί σε κοινή θέα γιατί τότε θα το σχολιάσω. Και αν ο σχολιασμός είναι ρατσιστική έκφραση θα πω ότι το ίδιο θα έκανα και για ένα straight ζευγάρι που θα έκανε το ίδιο. Και δεν μιλάω για ένα φιλί ή ένα χάδι να καταλαβαινόμαστε. Δεν με ενδιαφέρει αν προσεύχεται κάποιος στο islam ή στον Βούδα αρκεί να σέβεται και εκείνος την δική μου πίστη. Δεν με ενδιαφέρει αν αυτός που θα προσπαθήσει να με ληστέψει είναι Αλβανός Έλληνας ή Πακιστανός για μένα είναι το ίδιο. Δεν έχω πρόβλημα με την νόμιμη μετανάστευση αρκεί αυτό να μην είναι σε βάρος της δικής μου επιβίωσης στην χώρα μου όσο αναφορά την εργασία. Σε διαφορετική περίπτωση ναι θα έχω πρόβλημα και αυτό για μένα δεν είναι ρατσισμός. Όπως λέω και στους μαθητές μου καλές οι αξίες όπως αγάπη ισονομία ισότητα και όλα τα σχετικά αλλά ζούμε σε μία ιδιότυπη "πολιτισμένη ζούγκλα" όλοι μας όπου τα αρχέγονα ένστικτα της επιβίωσης και του ατομικού συμφέροντος εξακολουθούν να υφίστανται καταπιεσμένα μεν γιατί ο άνθρωπος δεν παύει να είναι ζώο αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα έρθουν στην επιφάνεια. Συνηθίστε το...Το δικαίωμα στην κριτική το έχουν όλοι και όταν αυτό συνοδεύεται με την προσθήκη μίας ταμπέλας τότε αυτό είναι ρατσισμός. Πειράζει που θέλω το παιδί μου που σπουδάζει στο πανεπιστήμιο να βρίσκεται σε ένα χώρο που δεν θα είναι σκουπιδαριό και θα παρέχει ασφάλεια και δεν θα είναι μέρος για κάθε καρυδιάς καρύδι; Με κάνει αυτό φασίστα;
Το "Here To Love" ως τίτλος είναι ένα ωραίο ευχολόγιο αλλά στην πραγματική ζωή δεν πρόκειται να εφαρμοστεί ποτέ παρά μόνο θα αποτελέσει εφαλτήριο για να εκμεταλλευτούν κάποιοι κάποιους. Θα μου πεις να μην το λέμε; Να το λέτε αλλά μην έχετε και αυταπάτες. By the way ωραία μπαλάντα από τον Lenny...
Rate (4.5/5)


Password:soundfist19

1 σχόλιο: