Παρασκευή 22 Μαΐου 2020

GEORGIA - 24 HOURS (ADELPHI MUSIC FACTORY RHYTHM IS RHYTHM REMIX)


Ρε παιδιά έλεος με το που έβαλα Kygo στο blog τον κάνατε και πάλι νούμερο 1 στα views του blog. Άμα είναι έτσι να ποστάρω το κάθε τραγούδι του album του αφού ούτως ή άλλως οι κυκλοφορίες αυτή την εβδομάδες που να αξίζουν τον κόπο είναι ισχνές και αδύναμες. Ξέρετε όλα αυτά τα χρόνια και αισίως έχω μπει στον ενδέκατο πως το blog δεν βγάζει φράγκο ούτε από τα views ούτε από τα downloads. Μήτε έχω βλέψεις να φάω την δουλειά από djs ούτε ψάχνω ραδιόφωνα για ακούσετε την γλυκύτατη φωνή μου για να εξαργυρώσω την αφοσίωση μου στο δεύτερο παιδί μου. Ε εντάξει μία αναγνώριση άντε ένα άγαλμα θα το δεχόμουν αλλά μέχρι εκεί χαχαχα.
Λοιπόν η Georgia αυτές τις μέρες προωθεί το νέο της single "24 Hours" και ένα από τα πιο hot ονόματα του Uk dancefloor οι Adelphi Music Factory του έκαναν αυτό το 90's remix με τα πιανάκια και τα handclaps να κάνουν βζουν βζουν από παντού. Bring the bass και είμαστε all set...
Rate (4/5)


Password:soundfist39

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου