Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

SIGMA ft MAVERICK SABRE - SELL MY SOUL


Λοιπόν σήμερα θα πω κάποιες αλήθειες όσο αναφορά το blog. Καταρχήν βγάζω πολλά λεφτά από τις διαφημίσεις και τα downloads σε σημείο που καλύπτω πλήρως τα έξοδα μου. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι τονίζω το ΕΓΩ μου. Ξέρεις πόση ικανοποίηση παίρνω όταν τα βάζω πρώτος ή από τους πρώτους γιατί αυτό έχει αντίκτυπο στην τεράστια καριέρα που κάνω ως dj αλλά και στο ραδιόφωνο. Το βασικότερο όνειρο μου όμως είναι να με θεωρούν έναν ογκόλιθο της μουσικής βιομηχανίας συμβουλάτορα των μεγαλύτερων ραδιοφώνων και γιατί όχι να με αναφέρουν τα μεγαλύτερα μουσικά περιοδικά και διεθνή sites. Το ψώνιο μου είναι μεγάλο και το όλο στήσιμο του blog έχει σαν μοναδικό σκοπό να τραφεί το ψώνιο μου...Αυτά.
Οι Sigma μετά τον Jack Savoretti συνεργάζονται με τον Maverick Sabre για το "Sell My Soul" με τα reggae breakbeats να βάζουν φωτιά στα Χριστουγεννιάτικα δέντρα που είναι και της μόδας...
Rate (4/5)


Password:soundfist95

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου