Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019

FREYA RIDINGS - LOVE IS FIRE


Αυτό που μου κάνει εντύπωση όλα αυτά τα χρόνια που υπάρχει το blog είναι η ανταπόδοση κυρίως από τους επαγγελματίες του είδους (πλην ελάχιστων εξαιρέσεων) οι οποίοι δεν κάνουν το ελάχιστο δυνατόν που είναι τουλάχιστον ένα like στα social media του blog. Δεν μπορώ να πω η εσωτερική αναγνώριση για την δουλειά που κάνω υπάρχει αλλά είναι εσωτερική. Βέβαια όλοι αυτοί μεταξύ τους αλλήλο-λαικ-ιαζονται και μου κάνει εντύπωση κυρίως για τον τρόπο λειτουργίας τους. Μην νομίζετε ότι το κάνω παράπονο λες και με ένα like θα αλλάξει η λειτουργία του blog απλά σαν παρατηρητής συμπεριφορών το σχολιάζω. Άλλωστε όλα αυτά τα χρόνια δεν σας έχω βάλει ποτέ ούτε διαφημίσεις αποφεύγω τα ρολόγια και το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να διαφυλάξω την επισκεψιμότητα. Τα downloads ανταλλάσσονται τουλάχιστον από αυτό για αυτό υπάρχει και το password από την στιγμή που το hitmaster blog το κατέβασαν. Καλά να μην πω για το πόσοι από εσάς έχετε "σπρώξει" το blog έστω με μία ανάρτηση σας στα social media όπου πολλούς από εσάς έχω φίλους. Μην βιάζεστε όλοι θα κάνετε....ένας ένας μην βιάζεστε χαχαχαχαχα.
Ούτε φέτος έχω σκοπό να φτιάξω κάποια λίστα με τα καλύτερα μου της χρονιάς. Ποιον ενδιαφέρει άλλωστε. Τα περισσότερα τα έχω σχολιάσει από την αρχή στο blog ένω ελάχιστα είναι αυτά που κέρδισαν με τα ακούσματα μια θέση σε αυτή την λίστα.
Δεν έχω σκοπό να βάζω στο blog αυτές τις μέρες πολλές χαζομάρες (όχι πως δεν το κάνω) μόνο και μόνο για να γεμίσω σελίδες εδώ. Αν υπάρχει κάτι που αξίζει τον κόπο θα το κάνω. Οπότε τώρα που αγοράζουν όλοι χριστουγεννιάτικα και στέλνουν την Mariah Carey στο νούμερο 1 25 χρόνια μετά την κυκλοφορία του θα κάνετε λίγη υπομονή.
Η Freya Ridings είναι σίγουρα από τα ονόματα που ξεχώρισαν μέσα στο 2019 και έχει μέλλον. Το νέο της single μετά το "Castles" είναι το "Love Is Fire" και η παραγωγή και οι κιθάρες δεν θα μπορούσε να θυμίζει περισσότερο U2.
Rate (4/5)


Password:soundfist6

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου