Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

RITA ORA - ANYWHERE (R3HAB REMIX)


Σήμερα είναι μια ιδιαίτερη μέρα για μένα καθώς μπαίνω στην πέμπτη δεκαετία της ζωής μου. Από μικρός θυμάμαι να είμαι με ένα κασετόφωνο (τότε) και να ακούω τα pop της εποχής. Αυτό έμεινε και δεν έφυγε ποτέ χωρίς να γνωρίζω το γιατί. Το μόνο που ξέρω είναι πως με την μουσική πέρασα τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής μου και κάθε ένα αγαπημένο τραγούδι (είναι και πολλά) θυμίζει στιγμές και σημαίνει κάτι. Το συνεχίζω και σήμερα μέσα από το blog μου και μοιράζομαι μαζί σας τα τραγούδια που ακούω ενώ ταυτόχρονα κάποιες φορές βγάζω και τα σωθικά μου σαν βαλβίδα εκτόνωσης στην χύτρα του μυαλού μου.
Θα σας πάω "Anywhere" λοιπόν παρέα με την Rita Ora και το remix που έκανε για αυτήν ο R3hab. Για μία ακόμη εβδομάδα της πήρε την μπουκιά από το στόμα το "Havana" της Cabello στην Βρετανία αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι είναι από τα πιο όμορφα pop τραγούδια της χρονιάς που όσο πιο πολύ τ ακούω τόσο πιο πολύ μ αρέσει...
Rate (5/5)


Password:soundfist1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου