Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

MOTELS - FOOTSTEPS (DIM ZACH EDIT)


Ξέρω ότι υπάρχουν αρκετοί haters που πάντοτε έχουν να προσάψουν ένα πικρόχολο σχόλιο για την δουλειά κάποιου είτε αυτό είναι η μουσική είτε το blog είτε μια οποιαδήποτε δημιουργία. Και είναι εντελώς διαφορετικό να λες εμένα δεν μου αρέσει κάτι από το να χαρακτηρίζεις συνολικά κάτι ως κουράδες. Αφορμή μου έδωσε ένα τέτοιο σχόλιο που διάβασα τις προάλλες στο chat room του blog για την δουλειά του Dim Zach στα edits που φτιάχνει. Και θα μείνω στον όρο edits που είναι εντελώς διαφορετικός από τον όρο remix αν ξέρουμε τι λέμε, εκτός και αν δεν ξέρουμε...Ναι ο Dim Zach έχει επιλέξει να προσθέτει ένα μπιτάκι λίγες μπασογραμμές και να διατηρεί το classic ως έχει. Ναι μπορεί σαν δουλειά να παίρνει λίγο χρόνο, θα μπορούσε να το πειράξει περισσότερο, να προσθέσει να αφαιρέσει, πολλά θα μπορούσε να κάνει. Μιλώντας πάντοτε προσωπικά δεν θα ήθελα να αλλάξει τίποτα περισσότερο γιατί θέλω να έχω την αίσθηση του original σε αυτό που ακούω. Το αν δεν αρέσει αυτό σε κάποιους δικαίωμα τους αλλά δεν θα το χαρακτηρίζουν ως κουράδα (είναι αγένεια) αλλά ούτε θα μου υποδεικνύουν εμένα τι θα βάζω πόσο συχνά και το αν μ αρέσει κάτι για το blog. Το blog είστε ελεύθεροι να το επισκέπτεστε όσο συχνά θέλετε και να διαλέγετε αυτά που σας αρέσουν ακόμα και να κάνετε μία καλοπροαίρετη δίχως άσχημους χαρακτηρισμούς κριτική.
Για παράδειγμα το "Footsteps" των Motels που έγινε επιτυχία μόνο στην Ελλάδα δεν είχα την ευκαιρία να το έχω ποτέ σε μία διαφορετική εκτέλεση και ο Dim Zach μου την δίνει έχοντας ακόμα στα αυτιά μου ακόμα το αυθεντικό. Αυτό θα πει edit και τον ευχαριστώ προσωπικά για όλα όσα έχει φτιάξει έως τώρα. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο το blog θα συνεχίσει να θυμάται τα τραγούδια που αγαπήθηκαν από περασμένες δεκαετίες και μέσω του Dim Zach όσο πιο συχνά μπορεί. Όσο αναφορά τους κακοπροαίρετους να ξέρετε ότι η ύπαρξη σας επιβεβαιώνει την αξία του άλλου...
Rate (5/5)

Password:soundfist2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου