Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

PURPLE DISCO MACHINE ft SOPHIE AND THE GIANTS - HYPNOTIZED (LOODS REMIX)


Θυμάστε τα τελευταία καλοκαίρια που όλη την εβδομάδα έκανε ζέστη και τα σαββατοκύριακα άνοιγαν οι ουρανοί με αποτέλεσμα τα beach bars να μετατρέπονται σε λίμνες; Ε κρατήστε και φέτος μία ομπρέλα για καλό και για κακό και όχι αυτή της θαλάσσης. Το πλήγμα στον τουρισμό φέτος θα είναι μεγάλο ούτως ή άλλως και ας ελπίσουμε να μην είναι και στον τομέα της υγείας μετά το άνοιγμα των συνόρων. Προσωπικά δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος ούτως ή άλλως από την φύση μου και θα προτιμήσω ερημικές παραλίες για τα όποια μπάνια μου μακριά από τουρίστες και πολυκοσμία. Και αν θέλω να έχω μουσική μαζί μου το μόνο εύκολο. Ανάμεσα τους και το τελευταίο single του Purple Disco Machine στο οποίο έκανε remix ο Loods για πιο edm feeling..
Rate (4/5)


Password:soundfist61

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου