Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018

LAUREN DAIGLE - YOU SAY


Πόσο άσχημο είναι να θες να πεις πράγματα σε κάποιον και να μην μπορείς γιατί δεν πρέπει, γιατί έτσι θα δείξεις αδυναμία ή θα χαλάσεις την εικόνα σου. Και όλος αυτός ο κόμπος να φτάνει στον λαιμό να σε πνίγει και να τα γράφεις σε ένα blog όπου σε διαβάζουν κάποιοι άγνωστοι που δεν έχουν πιθανώς ιδέα για το τι έχεις περάσει και πως έχεις νιώσει. Δεν μπορώ την σιωπή και να μην λέω αυτό που αισθάνομαι. Και αισθάνομαι πολλά ακόμα. Μου λείπεις πολύ και κάθε φορά που έρχεσαι στο μυαλό μου τινάζω το κεφάλι μου σαν να είσαι μια σκόνη στα μαλλιά μου μπας και φύγεις έστω στιγμιαία. Το ίδιο κάνω και όταν θυμάμαι την κοροιδία και τον εμπαιγμό που μου έκανες. Τίποτα απ όλα αυτά δεν φεύγει όμως. Είναι εκεί κάθε μέρα. Και εγώ συνεχίζω να τινάζω το κεφάλι μου....Τα αγγίζω όσο μπορώ λιγότερο και βάζω τραγούδια σαν αυτό.
Το "You Say" είναι μια μπαλάντα ολικής ανατριχίλας ότι πιο κοντινό σε Adele έχεις ακούσει τον τελευταίο καιρό που πουλάει τρελά στην Αμερική και θα βάλει την Lauren Daigle στον παγκόσμιο μουσικό χάρτη με εκκωφαντικό τρόπο...Σπουδαίο τραγούδι και ίσως η μπαλάντα της χρονιας!!!
Rate (5/5)


Password:soundfist2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου