Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2020

MAHMUT ORHAN & ALI ARUTAN ft SELIN - IN CONTROL


 Είμαι σε φάση ban σε όλα τα Τούρκικα προιόντα συμπεριλαμβανομένης και της μουσικής αν και η μουσική θα πρέπει να είναι έξω από την πολιτική. Μου την έχει βαρέσει όμως τόσο πολύ αυτή η συμπεριφορά του Ερντογάν και ενός μεγάλου μέρος του Τούρκικου λαού που τον στηρίζει που σιγά σιγά μπαίνει και στα όρια της ισλαμοαπέχθειας. Ειδικά μετά και την δεύτερη σημερινή τρομοκρατική επίθεση στην Γαλλία με θύματα 2 αθώους. Ναι υπάρχουν και καλοί άνθρωποι που κατοικούν στο Ισλαμ αλλά πως να ξέρεις ποιος είναι τι. Η Ευρώπη θα πληρώσει το μεταναστευτικό με έναν υβριδικό πόλεμο εκ των έσω που ήδη συμβαίνει με τόσα εκατομμύρια Τουρκους να βρίσκονται στην Γερμανία αλλά και σε άλλες χώρες όπως και με εκατομμύρια ισλαμιστών οι οποίοι όταν τους καλέσουν σε αντάρτικο εναντίων της Δύσης εξ αιτίας της φύσης της πίστης τους θα ενεργοποιηθούν και θα το πράξουν. Αν αυτό λέγεται ρατσισμός τότε είμαι ρατσιστής και δεν έχω κανένα θέμα επί αυτού. Είμαι ότι νομίζει ο άλλος ότι είμαι και δεν θα μπω στην διαδικασία να το αντικρούσω.

Σε μία περίοδο λοιπόν που ο Ερντογαν είναι out of control έχουμε το "In Control" που είναι το νέο single του Mahmut Orhan ο οποίος μουσικά τουλάχιστον έχει μία δημοφιλία στην χώρα μας. Στο γνωστό ανατολίτικο στυλ του που αρέσει...

Rate (4/5)

Password:soundfist18

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου