Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

GRETA THUNBERG - HOW DARE YOU


Η αυτιστική διαταραχή έχει ως βασικό χαρακτηριστικό την εμμονή. Και αυτό το χαρακτηριστικό της εκμεταλλεύτηκαν κάποιοι για να την βάλουν ως μπροστάρη στις περιβαλλοντικές οργανώσεις plus ότι είναι ακόμα παιδί. Η κλιματική αλλαγή έχει γίνει η εμμονή της Greta Thunberg την οποία την τροφοδοτούν τα media και η έκταση που έχει λάβει η δημοσιότητα στο πρόσωπο της. Οποιοσδήποτε είναι γνώστης ή έχει ασχοληθεί με την αυτιστική διαταραχή γνωρίζει ότι όλο αυτό είναι εξαιρετικά λάθος και επικίνδυνο για την ίδια. Δεν πρέπει να ενισχύεις την εμμονή ενός αυτιστικού προσώπου ίσα ίσα το αντίθετο. Το γεγονός ότι κάποιοι νιώθουν την επανάσταση στο αίμα τους και φτιάχνονται από κάθε τέτοιου είδους συμπεριφορές επιβραβεύοντας τέτοιου είδους δράσης τους εμποδίζει να δουν το δέντρο αντί του δάσους που στην συγκεκριμένη περίπτωση μου προκαλεί αναγούλα και ανατριχίλα όταν βλέπω αυτή την έκφραση μίσους-πάθους της Greta. Είμαι από αυτούς που και το διακωμώδησαν το "How Dare You" και το χλεύασαν. Έχω μία εντελώς διαφορετική αντίληψη περί του πως λειτουργεί ο κόσμος και για το που βαδίζει (στο γνωστό) και για το τι μπορεί να κάνει η χωρίς έλλειψη κοινωνικής αντίληψης ανθρωπότητα. Δεν θα το αναλύσω περισσότερο παρά θα πω μόνο πως πρόκειται περί μίας προοδευτικής ζούγκλας που έχει δημιουργήσει ο homo sapiens και η επιβίωση είναι το ζητούμενο παρά η ψευδαίσθηση ότι μπορείς να την αλλάξεις. Τώρα αν νιώθεις καλά με τις επαναστάσεις τις διαμαρτυρίες και την κοινωνική πάλη be my guest κάντο και dream on αρκεί να μην με ενοχλείς και να μην με εμποδίζεις στον δικό μου τρόπο επιβίωσης. Θα σε χαλάσω αν σου πω πως ο κόσμος που θα παραδώσεις στα παιδιά σου βαδίζει στην αναπόφευκτη καταστροφή ή θα γυρίσεις να μου πεις ότι με κάποιους σαν εσένα ο κόσμος έχει γίνει αυτό που είναι; Προσωπικά αδιαφορώ γιατί δεν θα είμαι εδώ να το βλέπω και να το βιώνω από την μία (τα έφαγα τα ψωμιά μου σε μεγάλο ποσοστό) ούτε αυτό που θα ζήσει το παιδί μου. Απλά εύχομαι ως άλλα Sarah Connor από το Terminator να του έχω δώσει το κατάλληλο survival kit και ότι μπορέσει.
Την συγκεκριμένη πολύ έξυπνη ιδέα να ντυθεί ο λόγος της Greta Thunberg με το περίφημο πια "How Dare You" μουσικά από μία εξαιρετική μουσική σύνθεση την οποία δεν γνωρίζω από που προέρχεται αλλά θυμίζει ως στυλ Anne Clark θα μπορούσα να την δω και ως ένα viral hit που θα εξαπλωνόταν ως μάστιγα ή ως άλλη κλιματική αλλαγή στα μουσικά πράγματα. Θα μπορούσε να αποδειχθεί χρυσωρυχείο το όλο concept στην πλάτη και πάλι της Thunberg ή και να εξαπλώσει το μήνυμα...Thank you!!!
Rate (5/5)


Password:soundfist92

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου