Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018

RY X - BOUND


Αγαπημένος RY X. Με τις ευαισθησίες του να χρωματίζουν τον μουσικό καμβά του θα μιλήσουμε για δεσμά. Κάθε είδους δεσμά από τα οποία όλοι δυσκολευόμαστε να απαλλαγούμε. Και πολλές φορές επιλέγουμε ένα άλλο για να αφήσουμε κάποιο άλλο. Δεν ξέρω πόσο εύκολα το κάνουν κάποιοι προσωπικά δυσκολεύομαι απίστευτα. Οι δεσμοί που αναπτύσσω με τους ανθρώπους που αγαπάω είναι τόσο ισχυροί που θα σπάσουν πρώτα εμένα παρά τον γόρδιο δεσμό που έχει δημιουργηθεί. Let me go αν βέβαια αφήσω και εγώ τα χέρια μου που προτιμούν να ματώνουν κρατώντας κάτι σφιχτά που μάλλον δεν αξίζει από την προσωπική μου ανασφάλεια και έλλειψη αυτοεκτίμησης. Το "Bound" είναι ένα τραγούδι αποχωρισμού που πρέπει να γίνει με κόστος για μία ακόμη φορά. Το "χαλαρά" δεν υπάρχει στον κόσμο μου δυστυχώς...
Rate (5/5)


Password:soundfist3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου