Σάββατο 18 Αυγούστου 2018

A GREAT BIG WORLD - YOU


Ας μιλήσουμε λίγο για τα παιδιά μας. Αποτελούν το κέντρο της ζωής μας, πολλές φορές τον λόγο της ύπαρξης μας και το κυριότερο μέλημα μας. Και ναι κάποιες φορές γίνονται εγωκεντρικά καθίκια που σου κρατάνε μούτρα χωρίς κάποιον ιδιαίτερο λόγο, που δεν ακούνε τις συμβουλές που τους δίνεις και θέλεις να τα κοπανάς στον τοίχο μέχρι να καταλάβουν που θα αδιαφορήσουν για το αν εσύ είσαι καλά και θα κοιτάξουν να περνάνε εκείνα καλά. Και πάλι όμως φτάνεις στο σημείο να διαπιστώσεις πως η μόνη άδολη αγάπη είναι αυτή του γονιού προς το παιδί του και καμία άλλη. Απολύτως καμία και φυσικά όχι το ανάποδο. Σαν γονιός έκανα και κάνω ότι μπορώ. Λίγο ή πολύ δεν το ξέρω. Έχω φτάσει στο σημείο να έχω αποφασίσει πως δεν θα ζήσω την ζωή του. Πως θα συνεχίσω για όσο ζω να του δίνω συμβουλές και ας μου κρατάει μούτρα και ας με βλέπει πολλές φορές σαν εχθρό του. Αλλά θα πρέπει κάποια στιγμή να τα καταφέρει μόνο του. Και ίσως το καλύτερο μάθημα θα είναι όταν καταλάβει πως όσο καλομαθημένο και αν το έχω κάποια στιγμή θα πρέπει να φάει τα μούτρα του. Να πονέσει να δει τις συνέπειες και εγώ να του δώσω το χέρι μου όποτε το χρειαστεί.
Το "You" είναι ένα τραγούδι που έγραψαν οι A Great Big World λίγο πριν γεννηθεί το παιδί ενός από τα μέλη τους.Welcome to the parenthood...Και αν δεν εισαι ακόμα κάποια στιγμη θα το νιώσεις..
Rate (4/5)


Password:soundfist5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου