Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

AU/RA & CAMELPHAT - PANIC ROOM (JONAS RATHSMAN REMIX)


Η κατάσταση πανικού μπορεί να έχει διάφορες αιτίες. Η δική μου έχει όνομα και είναι μέρος μιας αδικαιολόγητης εξάρτησης η οποία εδώ και μερικά χρόνια με ταλαιπωρεί και δεν λέει να εκλείψει. Αρκεί μία μικρή μαλακία μαζοχιστικής διάθεσης για να με κλείσει μέσα στο δικό της δωμάτιο και να με αποδιοργανώσει. Ευρισκόμενος σε αυτό το δωμάτιο την ώρα που γράφω αυτά και με αρκετή διάθεση αυτοκαταστροφής καταφεύγω στο blog και την μουσική για να διανύσω τις ώρες βασανισμού μου περιμένοντας να κοπάσει. Παρέα μου η Au/Ra και οι Camelphat που συγκατοικούν μαζί μου ατή την στιγμή σε ένα τραγούδι που έχω παρουσιάσει ξανά στο blog σε ένα remix του Jonas Rathsman που δεν αφήνει χαραμάδα διαφυγής...
Rate (4/5)

Password:soundfist6

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου