Σάββατο 26 Μαΐου 2018

RUFUS DU SOL - NO PLACE


Είναι ίσως η πρώτη φορά που αισθάνομαι ότι σιγά σιγά αρχίζω να βρίσκω τον εαυτό μου μετά από τρία χρόνια και η μουσική έπαιξε έναν πολύ σημαντικό ρόλο. Ίσως όχι τόσο στην ίαση αλλά στο να ξεχνάω τους πόνους σωματικούς και ψυχικούς. Η ζωή δίνει μερικά πολύ σκληρά μαθήματα και δεν ξέρω αν έγινα καλύτερος άνθρωπος μέσα από αυτό. Πιο δυνατός και κυνικός σίγουρα. Η ψευτιά βρίσκεται παντού γύρω μας και για τους δικούς του λόγους την χρησιμοποιεί ο καθένας κατά βούληση χωρίς να τον ενδιαφέρει και τόσο τα αποτελέσματα που έχει αυτή στους άλλους. Επιλέγω να είμαι ειλικρινής με το όποιο κόστος για να μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος με την συνείδηση μου αν και οι μαλακίες στις πράξεις δεν λείπουν ακόμα και στα πενήντα μου. Κάποιοι το ονομάζουν αυτό living αν και δεν τις κάνω επί τούτου περισσότερο μου βγαίνουν (έμφυτο χάρισμα χαχα).
Από την άλλη εσύ που μπαίνεις εδώ μέσα και έχεις καταφέρει να διαβάσεις τα παραπάνω ξέρω τι θέλεις από εμένα και στο παρέχω αφιλοκερδώς ως μουσική μητέρα Τερέζα. Για σήμερα ένα από τα τραγούδια που θα σου συστήσω είναι το νέο των Rufus που πρόσθεσαν τελευταία και το Du Sol στο όνομα τους. Παλιοί αγαπημένοι από το Hitmaster blog κιόλας οι οποίοι ετοιμάζουν νέο album και το "No Place" είναι ένα πολύ πολύ ικανοποιητικό αποτέλεσμα στα όρια να το κάνεις ακόμα και αγαπημένο anthem για τους επόμενους μήνες...
Rate (4.5/5)


Password:soundfist5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου