Τρίτη 3 Απριλίου 2018

DAVID GUETTA & SIA - FLAMES (PINK PANDA EXTENDED MIX)


Έχω συνηθίσει στην ιδέα ότι τα γνωστά (και πολλές φορές τετριμμένα ονόματα) έχουν την μεγαλύτερη απήχηση στο blog άσχετα με το πόσο καλό είναι ένα τραγούδι ή όχι. Για παράδειγμα όταν έβαλα την νέα συνεργασία του David Guetta με την Sia πριν μερικές μέρες το post αυτό καρφώθηκε στην κορυφή των δημοφιλών αναρτήσεων την οποία μπορείτε να βλέπετε και εσείς στα δεξιά του blog όπου εμφανίζεται η πεντάδα κάθε εβδομάδα. Και αν δεν σας ήταν αρκετά χορευτικό το original οι Pink Panda φρόντισαν να του δώσουν μία πρώτη upbeat εκδοχή σχεδιασμένη για djs και dancefloors. Δεν είμαι σίγουρος ότι το "Flames" θα "τραβήξει" τόσο και μόνο με τα ονόματα της μαρκίζας. Από την άλλη έχω και εγώ το δικό μου μουσικό αισθητήριο το οποίο δεν είναι και αλάνθαστο...
Rate (4/5)

Password:soundfist6

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου